ورود
^




پایان مسابقات و اعلام نتایج iCG-Clash Royale بهار 1395
پایان مسابقات و اعلام نتایج iCG-Clash Royale بهار 1395
پایان مسابقات و اعلام نتایج iCG-Clash Royale بهار 1395

 

 

بالاخره با همکاری شرکت کنندگان عزیز، بزرگترین مسابقات کلش رویال کشوری که به میزبانی Iran Cyber Games - iCG و حمایت صباسل (برترین ناشر رسمی بازی های اندروید در ایران) برگزار شد در ساعت 20:40 جمعه مورخ 3 اردیبهشت 95 به پایان رسید.

 

مسابقات که در ساعت 18:00 امروز شروع شد با رقابتی جذاب در بخش Upper-Bracket همانطور که پیش بینی می شد، همراه بود.

در بخش Upper-Bracket آقایان "هانی ابراهیمی" و "فرزاد ریحانی" توانستند رقبای خود را با یک شکست به بخش Lower-Bracket منتقل کنند و در فینال Upper-Bracket شاهد یک بازی حساس از "آقایان هانی ابراهیمی با آیدی zzeexx"  و "فرزاد ریحانی با آیدی مشابه رقیب خود یعنی -Zex-" باشیم.

نتیجه بازی فینال Upper-Bracket به نفع آقای "فرزاد ریحانی" رقم خورد و در Lower-Bracket مسابقات سختی در انتظار شرکت کنندگان بود.

 

در بخش Lower-Bracket امروز جمعه، آقایان "سینا ابراهیمی"، "فرزین شمس"، "آرایا صمصامی"، "شایان مهنام"، "مصطفی لطفی"، "ایلیاد اسفندیاری نیا"، "مبین متولی" و خانم "سمیرا سلیمیان" نتوانستند رقیبان خود را کنار بزنند تا به فینال این بخش راه پیدا کنند.

اما مجدداً در فینال براکت بازنده ها حضور آقای "هانی ابراهیمی" را شاهد بودیم. فینال بازنده ها بین دو شرکت کننده با تجربه آقایان "هانی ابراهیمی" و "مهدی کیهانیان" برگزار شد و پس از سه راند پر استرس آقای "مهدی کیهانیان" توانست رقیب خود را با نتیجه ی 2 بر 1 شکست دهد و به فینال بزرگ مسابقات این دوره راه پیدا کند.

 

در فینال بزرگ که به Grand-Final مصطلح است، شاهد یک رقابت تکراری از این دو شرکت کننده بزرگ بودیم، چرا که در مرحله نیمه نهایی مربوط به براکت برنده ها، این دو به رقابت پرداخته بودند و نتیجه به نفع رقیب آقای "کیهانیان"، یعنی آقای "فرزاد ریحانی" رقم خورده بود.

 

Deck استفاده شده توسط دو فینالیست به صورت زیر بود:

 

راند اول فینال بزرگ

Link   -Zex-

V.S

 

 

راند دوم فینال بزرگ

Link   -Zex-

V.S

 

و در نهایت، آقای "فرزاد ریحانی" برای بار دوم توانست رقیب تکراری خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و قهرمان بزرگ ترین مسابقات کشوری کلش رویال ایران شود.

نتیجه این دوره از رقابت ها به صورت زیر می باشد:

 

Iran Cyber Games - Clash Royale Spring2016

نفر اول مسابقات

   آقای فرزاد ریحانی 

برنده 5.000.000 ریال

نفر دوم مسابقات

   آقای مهدی کیهانیان

برنده 2.000.000 ریال

نفر سوم مسابقات

   آقای هانی ابراهیمی

برنده 1.000.000 ریال

نفر چهارم مسابقات

   آقای سینا ابراهیمی

 1.200 عدد Gem

نفرات پنجم و ششم

   آقایان شایان مهنام و مبین متولی

 500 عدد Gem

 

و در آخر تبریک به شرکت کنندگان عزیز، مخصوصاً آقای "ریحانی" و آرزوی موفیت برای تمامی این دوستان

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید
 
M.SAIN 1395/4/8 
سلام من توی سایت www.icg.ir ثبت نام کردم و میخوام توی مسابقات pes xbox یا pes ps4 شرکت کنم ولی نمیدونم چطور لطفا اموزش این کار و اموزش دعوت دو تا از دوستانم به تیمم رو بگید و برای این دوره مسابقات یعنی این تابستون ۱۳۹۵ soccer stars قرار گرفته شده؟
سلام و درود؛ متاسفانه هنوز بخش ثبت نام در مسابقات جشنواره بزرگ تابستانی فعال نشده است. برای اطلاع از این موضوع، در صفحه ی اول سایت یک شمارنده معکوس قرار گرفته که زمان فعال شدن صفحه اختصاصی مسابقات را نمایش می دهد. پس منتظر بمانید!